Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229
Назва: Концепт антикризового управління: комунікативний аспект.
Автори: Вовк, Неля Павлівна
Пасинчук, Кирил Миколайович
Ключові слова: криза; кризовий менеджмент; антикризове управління; надзвичайна ситуація; соціальна комунікація; управлінська комунікація
Дата публікації: 30-гру-2019
Видавництво: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: державне управління
Бібліографічний опис: Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Державне управління
Серія/номер: 1;1
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес антикризового управління, у організації та проведенні якого визначну роль відіграє забезпечення та здійснення ефективної комунікації. У процесі розгляду антикризового управління як концепту виокремлено його завдання, які полягають у ідентифікації ризиків, розстановці пріоритетів між ризиками, моніторингу еволюції ризиків, виділено основні напрями антикризового управління (ідентифікація сфер ризику, запобігання виникненню криз, підготовка персоналу до роботи під час кризи, менеджмент кризи), проведене дослідження його специфіки та ряду особливостей щодо організації. Автором виокремлено та обґрунтовано визначну роль комунікації у процесі антикризового управління. Проведене дослідження та аналізування підходів до комунікації в управлінському процесі, у якому виокремлено моделі соціальної та управлінської комунікації. На основі аналізу сучасних моделей комунікації деталізовано особливості, умови та фактори, які здатні оптимізувати та підвищити ефективність комунікативного процесу в антикризовому управлінні. Автором обґрунтовано, що визначальну роль у процесі організації та проведенні антикризового управління відіграє побудова плану та вибір стратегії комунікації. Підвищення ефективності комунікативного процесу в антикризовому управлінні залежить від взаємодії і гармонійного поєднання радіальних та комунікативних мереж, урахування принципової відмінності управлінської комунікації, що полягає у її цілераціональному та стратегічному характерах, від органічного інтегрування комунікативного потенціалу як соціальної практики та управлінської комунікації як специфічного контексту соціального простору. Автором аргументовано визначну роль в умовах антикризового управління організації взаємодії із засобами масової комунікації, у якій виокремлено специфіку та особливості роботи з представниками ЗМІ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/21229
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vnadpsdu_2019_1_3.pdf496,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.