Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22002
Назва: | Психолого-педагогічна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх фахівців ДСНС України |
Автори: | Іващенко, Оксана Алімівна Ненько, Юлія Петрівна |
Ключові слова: | псих оло го-педагогічна компетентність, професійна підготовка, професійно важливі якості,майбутні фахівці, державна служба України з надзвичайних ситуацій |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/3624/3644 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції розвитку системи освітиУкраїни вимагають теоретичного вивченнятапрак тичного застосування нового змісту та методів професійної підготовки фахівців різних галузей. Світовий досвід показує, що це можливо шляхом впровадження компетентнісного підходу в освітній процес. Життєво важливі компетенції допомагають швидкоадап тув атисядо соціального життя та професійної діяльності.Стаття присвяченапроблемі якісної про фесійної підготовки майбутніх фахівців для Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Підготовка здобувачів для ДСНС України відбувається у відомчих вищихзакладах освіти за освітньо-професійними програмами «Пожежна безпека», «Цивільний захист» та «Екстремальна та кризова психологія». Авторами статті наголошено, що одним із суттєвих складників професійної підготовки майбутніх фахівців є психолого-педагогічна компе тентність. Фахівці працюють як в екстремальних, такі в звичайних умовах, беручи участьупросвітницьких та інформаційних заходах з персоналом або населенням. Тому вони повинні бути не тільки фізично і психологічно готовими до роботи в екстремальни х умовах, але й мати педагогічні та психологічні особистісні якості для виконання своїх освітніх та інформаційних завдань.У роботі схарактеризовано умови, в яких ISSN 2786-6165 (ONLINE) No1(7) 2023574відбувається професійна діяльність фахівців ДСНС України, та основні напрями їх роботи, що дало можли вість визначити педагогічні компоненти та психолого-педагогічні уміння в діяльності спеціалістів. Зроблено висновок про важливість психолого-педагогічної компетентності як однієї з неодмінних складових професійної підготовки майбутніх спеціалістів.У статт і проаналізовано освітньо-професійні програми, за якими навчаються здобувачі, та виокремлено програмні результати навчання і програмні компетентності, які складають сутнісний зміст поняття «психолого-педагогічна компетентність». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22002 |
ISSN: | 2786-6165 |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3624-Текст статті-3645-1-10-20230215.pdf | 316,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.