Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22285
Title: | ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ ПСИХОТРАВМУЮЧУ ПОДІЮ |
Authors: | Овсяннікова, Яніна Олександрівна |
Issue Date: | 31-May-2024 |
Publisher: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Citation: | Овсяннікова Я.О. Особливості надання психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючу подію. Захист прав дитини в умовах військової агресії: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 31 травня 2024 р.). – Одеса : ОДУВС, 2024. С. 196-198. |
Abstract: | Психологічний супровід дітей, чиї батьки загинули під час несення служби, є особливо важливим, оскільки така втрата може сильно позначитися на їхньому емоційному стані та психологічному самопочутті. При наданні психологічної допомоги дітям важливо враховувати їх вік, стать, індивідуальні особливості, а також період часу, що пройшов з моменту втрати. Такий індивідуальний підхід дозволить забезпечити максимально ефективну та належну підтримку кожній дитині. |
Description: | Динаміка процесів забезпечення захисту прав дитини, які відбуваються у зв’язку із введенням воєнного стану в Україні та жорстоким поводженням країни агресора, призводить до того, що діти стають жертвами та свідками воєнних злочинів, потерпають, як фізично, так і психічно. Тому важливо звертати увагу на необхідність забезпечення психологічного, соціального, юридичного супроводу в аспекті пріоритетного забезпечення прав дітей та збереження дитячого ментального здоров’я в умовах війни. Оскільки діти – це наша майбутня нація, яка повинна бути фізично та психічно здоровою! |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22285 |
Appears in Collections: | Науково-дослідний центр |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Овсяннікова_Я_О_Конф_ОДУВС_31.05.pdf | 532,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.