Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22304
Назва: | РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ САМООЦІНКИ ДИТИНИ |
Інші назви: | РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ САМООЦІНКИ ДИТИНИ. Наука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с. |
Автори: | Тимченко, Олександра |
Ключові слова: | самооцінка, формування, Можливості, цінності |
Дата публікації: | 14-лис-2024 |
Видавництво: | Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. |
Бібліографічний опис: | Наука в соціокультурному розвитку людства: історичне становлення і сучасний стан: Матеріали Всеукраїнської науково–практичної конференції молодих вчених. ‒ Х.: Національний університет цивільного захисту України, 2024. ‒ 314 с. |
Короткий огляд (реферат): | Тема «Роль сім'ї у формуванні самооцінки дитини» є надзвичайно важливою для розуміння процесу соціалізації та особистісного розвитку. Сім'я є першим і основним соціальним інститутом, в якому дитина формує свої уявлення про себе, свої можливості та цінність. На ранніх етапах життя батьки закладають основу для формування самооцінки, використовуючи емоційну підтримку, заохочення та спілкування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/22304 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра соціальних і гуманітарних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.11.2024 Тимченко. Гонтаренко.pdf | 339,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.