Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24084| Title: | ПСИХОЛОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЦИФРОВИХ ІННОВАЦІЙ У НАВЧАННІ |
| Authors: | Широбоков Ю.М., Барабанчик О.В., Рябініна О.В. |
| Keywords: | освітнє середовище, інноваційні методи, психологічна підтримка, професійне вигорання, підвищення кваліфікації |
| Issue Date: | Dec-2024 |
| Citation: | Наукові Перспективи |
| Series/Report no.: | 11 (45); |
| Abstract: | У статті висвітлено психологічні стратегії адаптації виклада- чів до впровадження цифрових інновацій в освітній процес, що стає особливо актуальним у контексті глобальної диджиталізації освіти. Зокрема, проаналі- зовано можливі проблеми, пов’язані з інтеграцією новітніх технологій у традиційну педагогічну практику, серед яких перепони через незнання технологій, страх змін, емоційне вигорання та підвищене навантаження. Особ- ливу увагу сконцентровано на ефективних підходах до збереження психоло- гічного добробуту викладачів і забезпечення їхньої професійної стійкості. |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24084 |
| Appears in Collections: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 16751-Текст статті-16817-1-10-20241129 (1).pdf.crdownload | 257,53 kB | Unknown | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


