Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ: СИНЕРГІЯ ТРАДИЦІЙНИХ І СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ |
Автори: | Касярум, Сергій Григоренко, Костянтин |
Ключові слова: | вища математика освітній процес самостійна робота самопідготовка синергія освітні інновації цифрові технології soft skills |
Дата публікації: | гру-2024 |
Бібліографічний опис: | Науковий фаховий журнал “Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології”, 2024, №5 (139) |
Серія/номер: | ;с. 293-303 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду проблеми організації самостійної роботи (самопідготовки) курсантів з курсу вищої математики в умовах воєнного часу. Автори пропонують гармонійне поєднання традиційних і інноваційних методів навчання вищої математики для підвищення якості виконання курсантами самостійної роботи (самопідготовки). На основі проведеного теоретичного аналізу наукових досліджень, а також рефлексії власного практичного досвіду, автори узагальнюють основні підходи у навчанні вищої математики у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців пожежної безпеки і цивільного захисту. Обґрунтовується необхідність використання сучасних цифрових технологій для ефективної організації самостійної роботи студентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316 |
Розташовується у зібраннях: | ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Касярум, Григоренко.pdf | 1,25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.