Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ: СИНЕРГІЯ ТРАДИЦІЙНИХ І СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ У НАВЧАННІ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Автори: Касярум, Сергій
Григоренко, Костянтин
Ключові слова: вища математика
освітній процес
самостійна робота
самопідготовка
синергія
освітні інновації
цифрові технології
soft skills
Дата публікації: гру-2024
Бібліографічний опис: Науковий фаховий журнал “Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології”, 2024, №5 (139)
Серія/номер: ;с. 293-303
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду проблеми організації самостійної роботи (самопідготовки) курсантів з курсу вищої математики в умовах воєнного часу. Автори пропонують гармонійне поєднання традиційних і інноваційних методів навчання вищої математики для підвищення якості виконання курсантами самостійної роботи (самопідготовки). На основі проведеного теоретичного аналізу наукових досліджень, а також рефлексії власного практичного досвіду, автори узагальнюють основні підходи у навчанні вищої математики у закладах вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців пожежної безпеки і цивільного захисту. Обґрунтовується необхідність використання сучасних цифрових технологій для ефективної організації самостійної роботи студентів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24316
Розташовується у зібраннях:ЧІПБ ім. Героїв Чорнобиля

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Касярум, Григоренко.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.