Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629
Назва: | Ігрові технології віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні: огляд ефективності |
Автори: | Колоколов, Віталій Олексійович Єфременко, А.М. Позднякова, М.М. |
Ключові слова: | інтерактивне навчання, рухові навички, освітні технології, педагогічні інновації, спортивна педагогіка, когнітивний розвиток, адаптивне навчання. |
Дата публікації: | 7-лют-2025 |
Видавництво: | Харківська державна академія фізичної культури |
Бібліографічний опис: | Фахове наукове видання з проблем спортивних та рухливих ігор. СПОРТИВНІ ІГРИ .Науковий журнал No1(35) Харків |
Серія/номер: | No1(35); |
Короткий огляд (реферат): | Удосконалення процесу фізичного виховання асоціюється з впровадженням інноваційних технологій. Перспективними напрямком модернізації фізичного виховання виступає віртуальна та доповнена реальність (VR/AR). Мета. Огляд ефективності використання ігрових технологій віртуальної та доповненої реальності в фізичному вихованні. Матеріал і методи. Методологія дослідження передбачала проведення структуровано огляду наукових джерел, що індексуються системою Google Scholar. Було проведено структурований пошук із використанням програмного забезпечення PoP. Відповідно до тематики дослідження покроково було сформовано список із шести наукових публікацій, які відповідали критеріям відбору. Огляд було обмежено 2020-2024 роками. |
Опис: | Встановлено актуальність впровадження VR/AR технологій в процес фізичного виховання різного контингенту – від дошкільників до студентів. Переваги VR/AR технологій полягають у підвищенні залученості та мотивованості до навчання та тренування в фізичному вихованні, а також їх рухових навичок. Висновки. Останні дослідження продемонстрували практичну цінність VR/AR технологій для фізичного виховання. Проаналізований досвід апробації VR/AR технологій в середовищі школярів та студентів хоча має певні обмеження, але акценту увагу на їх потенціалі для майбутнього перетворення освітнього процесу. Подальші дослідження мають бути спрямовані на вивчення особливостей окремих VR/AR технологій та потенційних можливостей їх використання в фізичному вихованні дітей різних вікових категорій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/24629 |
ISSN: | 2523-4161 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра фізичної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ігрові_технології_віртуальної_та_доповненої_реальності_в_фізичному.pdf | 850,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
изображение_viber_2025-02-12_18-00-07-694.jpg | 122,52 kB | JPEG | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.