Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25158
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАмурова, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorГалушко, Любов Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-06-18T09:53:16Z-
dc.date.available2025-06-18T09:53:16Z-
dc.date.issued2025-06-18-
dc.identifier.citationАмурова Я., Галушко Л. Особистісна психокорекція як необхідна передумова успішної професійної діяльності майбутніх психологів ДСНС України. Проблеми екстремальної та кризової психології. 2025. № 1(9). С. 79–90.uk_UA
dc.identifier.issn2786-5541-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25158-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розв’язанню проблеми особистісної психокорекції майбутніх психологів ДСНС України. Дослідження базується на теоретико-методологічних засадах психодинамічної парадигми та аналізі емпіричного матеріалу психокорекційних груп за методом активного соціально-психологічного пізнання. У статті розкрито діагностико-корекційний потенціал методу АСПП з використанням тематичного психомалюнку в контексті підготовки майбутніх психологів ДСНС України. Представлено принципи психокорекційної роботи, які є необхідною передумовою для продуктивної особистісної рефлексії, розвитку емоційної усвідомленості, зниження внутрішньої напруги та створення безпечного простору для глибинного пізнання психіки суб’єкта у групі АСПП. У статті розкриваються методологічні засади психодинамічної теорії, яка є базовою для організації та проведення глибинно-психологічного дослідження в групі активного соціально-психологічного пізнання. Зосереджено увагу на важливості особистісної психокорекції майбутніх психологів в контексті їхньої успішної професійної діяльності. Дослідження присвячено виявленню особистісних проблем, внутрішніх конфліктів і емоційних станів студентів-психологів засобами тематичного психомалюнку, що сприяє процесам особистісного усвідомлення та особистісної психокорекції суб’єкта. Представлено аналіз психомалюнків студентів-психологів, що брали участь у заняттях з групової психокорекції, з глибинною інтерпретацією їх індивідуалізованого змісту. Результати дослідження засвідчили, що метод психомалюнку дозволяє виявити непрожиті дитячі травми, емоційні бар’єри, потребу в захищеності, пошук сенсів, а також потенціал особистості до внутрішнього зростання. Здійснення вербальної інтерпретації малюнків сприяло активації процесів саморефлексії, усвідомленню проблемних зон та емоційного розвантаження, що відповідає завданням особистісної психокорекції. У статті описано переваги методу АСПП у вивченні глибинних чинників особистісної проблеми суб’єкта та подальшої особистісної психокорекції суб’єкта. Обґрунтовано доцільність системного використання психомалюнку як складової психокорекційної роботи з майбутніми психологами ДСНС України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет цивільного захисту Україниuk_UA
dc.subjectактивне соціально-психологічне пізнання (АСПП)uk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.subjectпсихомалюнокuk_UA
dc.subjectмайбутні психологиuk_UA
dc.subjectособистісна проблемаuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleОсобистісна психокорекція як необхідна передумова успішної професійної діяльності майбутніх психологів ДСНС Україниuk_UA
dc.title.alternativePersonal psychocorrection as an essential prerequisite for the successful professional activity of future psychologists of the SES of Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Проблеми екстремальної та кризової психології" 2025-1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Журнал-1(9)-2025-79-90.pdf589,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.