Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25541
Назва: Маркетинг : навч. посіб. / І. М. Абрамова, О. В. Боговянський, Г. О. Дорошенко, Є. О. Кравченко, В. В. Лисенко, С. П. Оксененко, І. О. Пеньська, Л. В. Підлубна, О. О. Тертичний, Д. М. Тюріна, О. В. Ярмак ; за заг. ред. Г. О. Дорошенка. – Харків : ТОВ «Тім Пабліш Груп», 2016. – 412 с. – ISBN 978-966-2741-38-4.
Автори: Тюріна, Діна
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків : ТОВ «Тім Пабліш Груп»
Короткий огляд (реферат): Посібник знайомить читача з теорією та практикою сучасного маркетингу. Охоплює широке коло питань, що розкривають роль маркетингу у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності. Розрахований на: студентів, викладачів, фахівців-практиків, осіб, які розпочинають власну справу. Містить фундаментальні знання з маркетингу, практичні рекомендації для розробки власної стратегії успіху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/25541
ISSN: 978-966-2741-38-4
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.