Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579
Назва: | Освітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності |
Автори: | Демент, Максим Олександрович |
Ключові слова: | освітній простір готовність майбутнього фахівця професійна діяльність |
Дата публікації: | тра-2013 |
Видавництво: | Полтавський національний педагогічний університет ім. ВГ Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. МВ Остроградського |
Бібліографічний опис: | Імідж сучасного педагога |
Серія/номер: | ;№5,2013 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається поняття "освітній простір", як педагогічна умова формування готовіності майбутнього фахівця жо проіесійної діяльності в процесі його підготовки. Визначені історіографія виникнення поняття "освітній простір", його зміст і структура, здійснено порівняльний аналіз поняття "освітній простір". |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
isp_2013_5_15 (1).pdf | Освітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності | 228,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.