Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579
Назва: Освітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності
Автори: Демент, Максим Олександрович
Ключові слова: освітній простір
готовність майбутнього фахівця
професійна діяльність
Дата публікації: тра-2013
Видавництво: Полтавський національний педагогічний університет ім. ВГ Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. МВ Остроградського
Бібліографічний опис: Імідж сучасного педагога
Серія/номер: ;№5,2013
Короткий огляд (реферат): Розглядається поняття "освітній простір", як педагогічна умова формування готовіності майбутнього фахівця жо проіесійної діяльності в процесі його підготовки. Визначені історіографія виникнення поняття "освітній простір", його зміст і структура, здійснено порівняльний аналіз поняття "освітній простір".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/2579
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
isp_2013_5_15 (1).pdfОсвітній простір як педагогічна умова формування готовності майбутнього фахівця до професійної діяльності228,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.