Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26014
Назва: Державні механізми управління виховними технологій в системі вищої освіти.
Інші назви: Mechanisms of public administration of the educational technologies management in the system of higher education.
Автори: Губенко, Андрій
Ключові слова: Вищі навчальні заклади, вища освіта, державне управління, державні механізми управління регулятиви виховного потенціалу
Дата публікації: 5-жов-2017
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Короткий огляд (реферат): Губенко А.О. Державні механізми управління виховними технологій в системі вищої освіти. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук з державного управління за спеціальністю 25.00.02 – механізми державного управління. Національний університет цивільного захисту України, Харків, 2017. Дисертаційну роботу присвячено вирішенню наукової проблеми розвитку теоретичних засад та обґрунтування науково-прикладних рекомендацій щодо удосконалення державних механізмів управління виховними технологіями в системі вищої освіти. В науковому дослідженні проаналізувано результати досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених щодо сутності й завдань механізмів впровадження виховних та освітніх технологій у вищій школі, та окрелено особливості вибору пріоритетів реалізації виховних і освітніх технологій у вищій школі. У ході дослідження узагальнено використання зарубіжного досвіду розвитку інструментарію реалізації виховних концепцій в Україні, та обґрунтовано державні домінанти виховно-освітніх технологій в системі вищої освіти. Досліджено механізми і регулятиви виховного потенціалу вищого навчального закладу, визначено напрями удосконалення державних механізмів формування студентської виховно-освітні програми в контексті підвищення якості виховання у вищій школі і сформульовано напрями модернізації механізмів управління навчально- виховним процесом в вищих навчальних закладах України. У ході дослідження визначено наукову новизну одержаних результатів, яка полягає у вирішенні наукової проблеми розвитку теоретичних засад та обґрунтування науково-прикладних рекомендацій щодо удосконалення державних механізмів управління виховними технологіями в системі вищої освіти. Теоретико-методологічним підґрунтям дисертаційного дослідження стали наукові дослідження вітчизняних і зарубіжних вчених у галузі державного управління, соціології і соціальної роботи. Реалізація завдань дослідження здійснювалася шляхом комплексного використання загальнонаукових і спеціальних методів: системного аналізу, синтезу – при дослідженні сутності, основних принципів та категорій виховної політики держави у вищих навчальних закладах, опрацюванні її законодавчого забезпечення, формуванні теоретичної бази дослідження; порівняльного аналізу – для узагальнення відповідного зарубіжного досвіду; категоріального аналізу – для визначення базових понять дисертаційного дослідження, структурно функціонального аналізу – при дослідженні завдань, функцій та напрямів діяльності органів державної влади і управління, які здійснюють формування та реалізацію виховних технологій у вищих навчальних закладах України; статистичного аналізу і соціологічних досліджень – для оцінки сучасного становища студентської молоді й з’ясування її ставлення до дій влади по здійсненню виховних заходів; аналізу та узагальнення – для теоретичного обґрунтування результатів дослідження. Інформаційно-фактологічною базою дослідження є: закони України, укази Президента України, нормативні акти Кабінету Міністрів України; аналітичні матеріали Міністерства молоді і спорту України, звітно аналітична інформація Державної служби статистики України. У першому розділі дисертаційного дослідження здійснено аналіз сучасних виховних та освітніх технологій в системі вищої освіти, окреслено механізми впровадження виховних та освітніх технологій у вищій школі, визначено особливості вибору пріоритетів реалізації виховних і освітніх технологій у вищій школі. У другому розділі узагальнено зарубіжний досвід розвитку інструментарію реалізації виховних концепцій в Україні, досліджено основні державні домінанти виховно-освітніх технологій в системі вищої освіти, систематизовано механізми і регулятиви виховного потенціалу вищого навчального закладу. Третій розділ присвячено пропозиціям щодо удосконалення державного механізму формування студентської виховно-освітні програми в контексті підвищення якості виховання у вищій школі, сформульовано напрями впровадження інноваційних механізмів сучасних виховних технологій в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів, та модернізації механізмів управління навчально- виховним процесом в вищих навчальних закладах України В результаті проведеного дисертаційного дослідження одержані результати дозволили розв’язати науково-прикладне завдання стосовно обґрунтування теоретичних засад та опрацювання методичних положень щодо удосконалення державних механізмів управління виховними технологіями в системі вищої освіти, вибору ціннісних орієнтацій студентської молоді України. На основі узагальнення результатів наукового пошуку, спрямованого на вирішення визначених дослідницьких завдань, нами сформульовано ряд висновків, які мають теоретичне і практичне значення та містять певну новизну. Ключові слова: вищі навчальні заклади, вища освіта, державне управління, державні механізми управління виховними технологіями регулятиви виховного потенціалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26014
Розташовується у зібраннях:25.00.02 - механізми державного управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dis_Gubenko.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.