Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081| Title: | Розвиток теорії, методології та практики в психодинамічній парадигмі |
| Other Titles: | Development of the theory, methodology and practice in the psychodynamic paradigm |
| Authors: | Яценко, Тамара Семенівна Галушко, Любов Ярославівна Педченко, Олександра Віталіївна |
| Keywords: | активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) візуалізована репрезентація психіки суб’єкта психодинамічна парадигма «едіпальна довершеність» «без вини винний» |
| Issue Date: | 2017 |
| Publisher: | Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools |
| Citation: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси, Україна |
| Abstract: | Психодинамічна теорія та глибинно-корекційна практика (впродовж більш ніж тридцяти п’яти років) не тільки розширили свої можливості надання глибинно-психокорекційної допомоги учасникам груп активного соціально-психологічного пізнання (АСПП), але і відкрили можливості наукового узагальнення результатів дослідження психіки в її цілісності (свідоме / несвідоме), за критеріями адекватності та об’єктивності. Стаття чітко розмежовує сам діагностико-корекційний процес і його науково-дослідні можливості, через аналітичне, постфактумне опрацювання стенограм. Науково-дослідний потенціал методу АСПП дозволив нам не лише доповнити структуру психіки (за З. Фрейдом) лінійними залежностями, але й уточнити комплекс Едіпа визначенням пріоритетності у формуванні Едіпального комплексу перинатального періоду розвитку суб’єкта, що дозволило ввести в науковий обіг категорію «Едіпальна довершеність» як і супутній їй феномен – «Без вини винний». Психодинамічна парадигма базується на тому факті, що виникнення деструкцій психіки задається базальним конфліктом «життя – смерть». З огляду на сказане, психодинамічний підхід до глибинної корекції майбутнього психолога націлений на упередження тенденцій до «психологічної смерті», «самодепривації» та «імпотування психіки», що так важливо пізнавати і коригувати майбутньому фахівцю-психологу для його особистісного зростання. |
| URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081 |
| ISSN: | 2313-7525 |
| Appears in Collections: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 253 T. Yatsenko, L. Нalushko, O.Pedchenko. Development of the theory, methodology.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


