Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081
Title: Розвиток теорії, методології та практики в психодинамічній парадигмі
Other Titles: Development of the theory, methodology and practice in the psychodynamic paradigm
Authors: Яценко, Тамара Семенівна
Галушко, Любов Ярославівна
Педченко, Олександра Віталіївна
Keywords: активне соціально-психологічне пізнання (АСПП)
візуалізована репрезентація психіки суб’єкта
психодинамічна парадигма
«едіпальна довершеність»
«без вини винний»
Issue Date: 2017
Publisher: Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools
Citation: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси, Україна
Abstract: Психодинамічна теорія та глибинно-корекційна практика (впродовж більш ніж тридцяти п’яти років) не тільки розширили свої можливості надання глибинно-психокорекційної допомоги учасникам груп активного соціально-психологічного пізнання (АСПП), але і відкрили можливості наукового узагальнення результатів дослідження психіки в її цілісності (свідоме / несвідоме), за критеріями адекватності та об’єктивності. Стаття чітко розмежовує сам діагностико-корекційний процес і його науково-дослідні можливості, через аналітичне, постфактумне опрацювання стенограм. Науково-дослідний потенціал методу АСПП дозволив нам не лише доповнити структуру психіки (за З. Фрейдом) лінійними залежностями, але й уточнити комплекс Едіпа визначенням пріоритетності у формуванні Едіпального комплексу перинатального періоду розвитку суб’єкта, що дозволило ввести в науковий обіг категорію «Едіпальна довершеність» як і супутній їй феномен – «Без вини винний». Психодинамічна парадигма базується на тому факті, що виникнення деструкцій психіки задається базальним конфліктом «життя – смерть». З огляду на сказане, психодинамічний підхід до глибинної корекції майбутнього психолога націлений на упередження тенденцій до «психологічної смерті», «самодепривації» та «імпотування психіки», що так важливо пізнавати і коригувати майбутньому фахівцю-психологу для його особистісного зростання.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081
ISSN: 2313-7525
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
253 T. Yatsenko, L. Нalushko, O.Pedchenko. Development of the theory, methodology.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.