Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Тамара Семенівна-
dc.contributor.authorГалушко, Любов Ярославівна-
dc.contributor.authorПедченко, Олександра Віталіївна-
dc.date.accessioned2025-11-10T09:24:32Z-
dc.date.available2025-11-10T09:24:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси, Українаuk_UA
dc.identifier.issn2313-7525-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081-
dc.description.abstractПсиходинамічна теорія та глибинно-корекційна практика (впродовж більш ніж тридцяти п’яти років) не тільки розширили свої можливості надання глибинно-психокорекційної допомоги учасникам груп активного соціально-психологічного пізнання (АСПП), але і відкрили можливості наукового узагальнення результатів дослідження психіки в її цілісності (свідоме / несвідоме), за критеріями адекватності та об’єктивності. Стаття чітко розмежовує сам діагностико-корекційний процес і його науково-дослідні можливості, через аналітичне, постфактумне опрацювання стенограм. Науково-дослідний потенціал методу АСПП дозволив нам не лише доповнити структуру психіки (за З. Фрейдом) лінійними залежностями, але й уточнити комплекс Едіпа визначенням пріоритетності у формуванні Едіпального комплексу перинатального періоду розвитку суб’єкта, що дозволило ввести в науковий обіг категорію «Едіпальна довершеність» як і супутній їй феномен – «Без вини винний». Психодинамічна парадигма базується на тому факті, що виникнення деструкцій психіки задається базальним конфліктом «життя – смерть». З огляду на сказане, психодинамічний підхід до глибинної корекції майбутнього психолога націлений на упередження тенденцій до «психологічної смерті», «самодепривації» та «імпотування психіки», що так важливо пізнавати і коригувати майбутньому фахівцю-психологу для його особистісного зростання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherFundamental and applied researches in practice of leading scientific schoolsuk_UA
dc.subjectактивне соціально-психологічне пізнання (АСПП)uk_UA
dc.subjectвізуалізована репрезентація психіки суб’єктаuk_UA
dc.subjectпсиходинамічна парадигмаuk_UA
dc.subject«едіпальна довершеність»uk_UA
dc.subject«без вини винний»uk_UA
dc.titleРозвиток теорії, методології та практики в психодинамічній парадигміuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the theory, methodology and practice in the psychodynamic paradigmuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253 T. Yatsenko, L. Нalushko, O.Pedchenko. Development of the theory, methodology.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.