Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Яценко, Тамара Семенівна | - |
| dc.contributor.author | Галушко, Любов Ярославівна | - |
| dc.contributor.author | Педченко, Олександра Віталіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-10T09:24:32Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-10T09:24:32Z | - |
| dc.date.issued | 2017 | - |
| dc.identifier.citation | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси, Україна | uk_UA |
| dc.identifier.issn | 2313-7525 | - |
| dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081 | - |
| dc.description.abstract | Психодинамічна теорія та глибинно-корекційна практика (впродовж більш ніж тридцяти п’яти років) не тільки розширили свої можливості надання глибинно-психокорекційної допомоги учасникам груп активного соціально-психологічного пізнання (АСПП), але і відкрили можливості наукового узагальнення результатів дослідження психіки в її цілісності (свідоме / несвідоме), за критеріями адекватності та об’єктивності. Стаття чітко розмежовує сам діагностико-корекційний процес і його науково-дослідні можливості, через аналітичне, постфактумне опрацювання стенограм. Науково-дослідний потенціал методу АСПП дозволив нам не лише доповнити структуру психіки (за З. Фрейдом) лінійними залежностями, але й уточнити комплекс Едіпа визначенням пріоритетності у формуванні Едіпального комплексу перинатального періоду розвитку суб’єкта, що дозволило ввести в науковий обіг категорію «Едіпальна довершеність» як і супутній їй феномен – «Без вини винний». Психодинамічна парадигма базується на тому факті, що виникнення деструкцій психіки задається базальним конфліктом «життя – смерть». З огляду на сказане, психодинамічний підхід до глибинної корекції майбутнього психолога націлений на упередження тенденцій до «психологічної смерті», «самодепривації» та «імпотування психіки», що так важливо пізнавати і коригувати майбутньому фахівцю-психологу для його особистісного зростання. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools | uk_UA |
| dc.subject | активне соціально-психологічне пізнання (АСПП) | uk_UA |
| dc.subject | візуалізована репрезентація психіки суб’єкта | uk_UA |
| dc.subject | психодинамічна парадигма | uk_UA |
| dc.subject | «едіпальна довершеність» | uk_UA |
| dc.subject | «без вини винний» | uk_UA |
| dc.title | Розвиток теорії, методології та практики в психодинамічній парадигмі | uk_UA |
| dc.title.alternative | Development of the theory, methodology and practice in the psychodynamic paradigm | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 253 T. Yatsenko, L. Нalushko, O.Pedchenko. Development of the theory, methodology.pdf | 1,58 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


