Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081
Назва: Розвиток теорії, методології та практики в психодинамічній парадигмі
Інші назви: Development of the theory, methodology and practice in the psychodynamic paradigm
Автори: Яценко, Тамара Семенівна
Галушко, Любов Ярославівна
Педченко, Олександра Віталіївна
Ключові слова: активне соціально-психологічне пізнання (АСПП)
візуалізована репрезентація психіки суб’єкта
психодинамічна парадигма
«едіпальна довершеність»
«без вини винний»
Дата публікації: 2017
Видавництво: Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools
Бібліографічний опис: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Черкаси, Україна
Короткий огляд (реферат): Психодинамічна теорія та глибинно-корекційна практика (впродовж більш ніж тридцяти п’яти років) не тільки розширили свої можливості надання глибинно-психокорекційної допомоги учасникам груп активного соціально-психологічного пізнання (АСПП), але і відкрили можливості наукового узагальнення результатів дослідження психіки в її цілісності (свідоме / несвідоме), за критеріями адекватності та об’єктивності. Стаття чітко розмежовує сам діагностико-корекційний процес і його науково-дослідні можливості, через аналітичне, постфактумне опрацювання стенограм. Науково-дослідний потенціал методу АСПП дозволив нам не лише доповнити структуру психіки (за З. Фрейдом) лінійними залежностями, але й уточнити комплекс Едіпа визначенням пріоритетності у формуванні Едіпального комплексу перинатального періоду розвитку суб’єкта, що дозволило ввести в науковий обіг категорію «Едіпальна довершеність» як і супутній їй феномен – «Без вини винний». Психодинамічна парадигма базується на тому факті, що виникнення деструкцій психіки задається базальним конфліктом «життя – смерть». З огляду на сказане, психодинамічний підхід до глибинної корекції майбутнього психолога націлений на упередження тенденцій до «психологічної смерті», «самодепривації» та «імпотування психіки», що так важливо пізнавати і коригувати майбутньому фахівцю-психологу для його особистісного зростання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26081
ISSN: 2313-7525
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
253 T. Yatsenko, L. Нalushko, O.Pedchenko. Development of the theory, methodology.pdf1,58 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.