Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26108| Назва: | Історичнгий контекст розвитку освітнього середовища і виклики перехідної доби |
| Автори: | Грон, Вікторія Віталіївна |
| Ключові слова: | освіта, принцип історизму, еволюція соціуму, соціальна мобільність |
| Дата публікації: | 25-кві-2025 |
| Видавництво: | НУЦЗ |
| Бібліографічний опис: | Вісник гуманітарного наукового товариства: Наукові праці. Випуск 25. |
| Короткий огляд (реферат): | У тезах розглянуто сутність сучасних перетворень у сфері освітийй науки у контексті еволюції соціуму. Поставелно питання про суспільні функції системи освіти та ієрархію цих функцій у синхронному й діахронному вимірах. |
| Опис: | Тези присвячені ключовим проблемам сучасної української системи освітий науки. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26108 |
| Розташовується у зібраннях: |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Вісник-25 (1).pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


