Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26449
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрон, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorЛазоренко, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2025-12-04T19:27:10Z-
dc.date.available2025-12-04T19:27:10Z-
dc.date.issued2025-10-30-
dc.identifier.citationОсінні читання освітян. Освіта під час війни: актуальні аспекти, ефективні форми та безпечний простір: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 30 жовтня 2025 р.).uk_UA
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26449-
dc.descriptionТези присвячені пробемам використання штучного інтелекта в освітній діяльності.uk_UA
dc.description.abstractУ тезах розглядається одне з найболючіших питань, поставлених штучним інтелектом перед освітянами: "викладцька діяльнысть - це технологія, чи мистецтво?"Інформаційні технологыъ є двосічним інструментом, який, з одного боку, розширює можливості отримання знань, з іншого - таїть небезпеку обмеження реальної творчості педагога шляхом вимушеного користування готовими шаблонами.uk_UA
dc.publisherЧернігів: ПАУuk_UA
dc.subjectштучний інтелект, інформаційнні технології, освітні технології, освітаuk_UA
dc.titleArtificial Intelligence as a Sum of Challenges for Modern Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез доповідей_Осінні читання освітян_жовтень 2025.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.