Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26449
Назва: Artificial Intelligence as a Sum of Challenges for Modern Education
Автори: Грон, Вікторія Віталіївна
Лазоренко, Людмила Василівна
Ключові слова: штучний інтелект, інформаційнні технології, освітні технології, освіта
Дата публікації: 30-жов-2025
Видавництво: Чернігів: ПАУ
Бібліографічний опис: Осінні читання освітян. Освіта під час війни: актуальні аспекти, ефективні форми та безпечний простір: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернігів, 30 жовтня 2025 р.).
Короткий огляд (реферат): У тезах розглядається одне з найболючіших питань, поставлених штучним інтелектом перед освітянами: "викладцька діяльнысть - це технологія, чи мистецтво?"Інформаційні технологыъ є двосічним інструментом, який, з одного боку, розширює можливості отримання знань, з іншого - таїть небезпеку обмеження реальної творчості педагога шляхом вимушеного користування готовими шаблонами.
Опис: Тези присвячені пробемам використання штучного інтелекта в освітній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26449
Розташовується у зібраннях:

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез доповідей_Осінні читання освітян_жовтень 2025.pdf2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.