Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26607
Назва: ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ КУРСАНТІВ: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ, ПРИЙОМИ ТА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Автори: Гринько, Юрій
Касярум, Сергій
Драгоненко, Едуард
Ключко, Руслан
Ключові слова: візуалізація інформації, самостійна робота, курсанти, інтелект-карти, структурно-логічні схеми, програмне забезпечення, професійна підготовка.
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання візуалізації навчальної інформації в організації самостійної роботи курсантів закладів вищої освіти, зокрема в сфері цивільного захисту. Проаналізовано теоретичні основи технології візуалізації, її роль у підвищенні ефективності самостійної навчальної діяльності, а також типові проблеми, пов’язані з обробкою значних обсягів інформації. Описано прийоми візуалізації (інтелект-карти, денотатні графи, схема «Фішбоун», структурно-логічні схеми) та програмне забезпечення для їх реалізації (FreeMind, XMind, Mindjet MindManager). Проведене анкетування серед курсантів показало, що впровадження візуалізації суттєво підвищує мотивацію, креативність та ефективність засвоєння матеріалу. Особливу увагу приділено практичному застосуванню візуалізації під час самопідготовки курсантів, де обробка навчальної інформації має критичне значення для формування професійних компетентностей. Запропоновано комплекс заходів: використання інтелект-карт для структурування, активація програмних інструментів для візуалізації, обмеження традиційного конспектування та дотримання нормативних вимог до організації самостійної роботи для мінімізації проблем обробки інформації та підвищення загальної ефективності навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26607
Розташовується у зібраннях:Кафедра інженерної та аварійно-рятувальної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Касярум_2025_А.pdf400,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.