Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731
Назва: Трансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання» в епоху ШІ-тьюторів
Автори: Чубань, Вікторія Сергіївна
Скоробогатов, Юрій Анатолійович
Ключові слова: Трансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання»
ШІ-тьюторів
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 берез. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. 513 с. С. 402-404
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління у сфері цивільного захисту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез доповідей_Осінні читання освітян_жовтень 2025.pdf5,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.