Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731| Назва: | Трансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання» в епоху ШІ-тьюторів |
| Автори: | Чубань, Вікторія Сергіївна Скоробогатов, Юрій Анатолійович |
| Ключові слова: | Трансформація ролі викладача від «Джерела знань» до «Куратора навчання» ШІ-тьюторів |
| Дата публікації: | 2025 |
| Бібліографічний опис: | Міждисциплінарні підходи та педагогічна майстерність у підготовці здобувачів вищої освіти та підвищенні кваліфікації персоналу: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 28 берез. 2025 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2025. 513 с. С. 402-404 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/26731 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра управління у сфері цивільного захисту |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник тез доповідей_Осінні читання освітян_жовтень 2025.pdf | 5,33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


