Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27308
Назва: Цифровий розрив у вищій освіті: управлінські стратегії розвитку цифрової компетентності та професійної стійкості викладачів
Автори: Ненько, Ю.П.
Кришталь, Т.М.
Ключові слова: цифрова компетентність
цифровий розрив
вища освіта
управління освітою
професійна стійкість
самеефективність
психологічна адаптація
Дата публікації: 2025
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Вісник Національного університету цивільного захисту України
Серія/номер: Державне управління;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27308
Розташовується у зібраннях:Вісник НУЦЗ України. Серія: Державне управління Випуск 2(23)2025

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdfСтаття504,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.