Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27334
Назва: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ОХОРОНА ПРАЦІ Й ТВОРЧА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ
Автори: Жигулін, Олександр Андрійович
Усачов, Дмитро Володимирович
Ключові слова: активна система
інформаційні технології
охорона праці
інтелектуальна
психологічна
фізична реабілітація
Дата публікації: гру-2025
Видавництво: НУЦЗ України
Бібліографічний опис: Збірка наукових праць "Проблеми надзвичайних ситуацій"
Короткий огляд (реферат): Дослідження зосереджене на розробці «Методології активної системи управління впровадженням інформаційних технологій, охорони праці й творчої реабілітації для підвищення якості підготовки фахівців ІТ-спеціальностей під час воєнного стану», яка складається з безперервного процесу інтелектуальної, психологічної й фізичної реабілітації викладачів і здобувачів освіти з використанням ресурсів штучного інтелекту, методів доповненої, уявної реальності та інформаційної дуальності. Інтелектуальна реабілітація полягає у перевиданні підручників і навчальних посібників з використанням ресурсів штучного інтелекту та рекомендацій представників бізнесу у форматі стандартів дуальної освіти. Саме бізнесмени є найкращими консультантами щодо можливості впровадження світових інформаційних інновацій на підприємствах України. Психологічну реабілітацію учасників освітнього процесу рекомендується проводити через участь у творчих заходах. Оскільки програмування відноситься до галузей креативної індустрії, то розвиток креативу учасників освітнього процесу є обов’язковим. Фізичну реабілітацію викладачів можна організовувати через спартакіаду та інноваційні засідання кафедр на тему «Здорове тіло – наполегливість і ясний розум». Штучний інтелект, методи доповненої, уявної реальності та інформаційної дуальності допомагають швидко уяснити суть проблеми, уявити певну проблему та оперативно (протягом місяця) прийняти ефективне рішення для її вирішення. Оцінку ефективності Методології рекомендується проводити за показником, який враховує сталість і стан розвитку підприємства. Апробація Методології проводилася у навчальних закладах півночі, сходу й півдня України й дала позитивні результати. Якість навчання у середньому підвищилася на 15 %, що дало змогу щорічно нарощувати контингент студентів на 3–5 % під час воєнного стану
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27334
ISSN: 2524-0226
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежно-рятувальної та фізичної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 - Жигулін, Усачов (1).pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.