Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАмурова, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-12-23T07:39:23Z-
dc.date.available2025-12-23T07:39:23Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationStředoevropský věstník pro vědu a výzkumuk_UA
dc.identifier.issn2336-3630-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/27594-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз і наукове обґрунтування психокорекційних засобів формування готовності майбутніх психологів ДСНС до здійснення кризової інтервенції. Актуальність дослідження зумовлена зростанням кількості кризових і надзвичайних ситуацій в умовах воєнного стану, що висуває підвищені вимоги до професійної та особистісної готовності психологів екстремального профілю діяльності. Наголошено, що ефективність кризової інтервенції значною мірою визначається не лише рівнем професійних знань і практичних умінь, а й сформованістю внутрішніх психологічних ресурсів, емоційної стійкості, здатності до саморегуляції та професійної рефлексії. У статті готовність майбутніх психологів ДСНС до кризової інтервенції розглядається як інтегративне утворення, що включає когнітивний, емоційно-регулятивний, мотиваційний і діяльнісний компоненти. Обґрунтовано доцільність використання психокорекційних засобів у процесі професійної підготовки як ефективного інструменту формування зазначених компонентів готовності. Особливу увагу приділено можливостям групової психокорекційної роботи в системі підготовки майбутніх психологів ДСНС. Розкрито психокорекційний потенціал методу активного соціально-психологічного пізнання (АСПП) у формуванні готовності майбутніх психологів ДСНС до кризової інтервенції. Показано, що застосування методу АСПП сприяє глибинному пізнанню цілісної психіки особистості, інтеграції свідомих і несвідомих компонентів психічної діяльності, усвідомленню внутрішніх психологічних суперечностей і розвитку здатності до конструктивного реагування в емоційно напружених ситуаціях. Описано організаційні та методичні аспекти психокорекційної роботи, зокрема використання групової взаємодії, процесуальної психодіагностики, психомалюнків і рефлексивного аналізу. Зроблено висновок, що психокорекційні засоби, реалізовані в межах методу АСПП, є ефективним інструментом формування готовності майбутніх психологів ДСНС до кризової інтервенції, оскільки забезпечують поєднання професійного навчання з особистісним розвитком і підвищенням психологічної стійкості.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPublishing house Education and Science s.r.o.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesVol. 2. № 12;-
dc.subjectпсихокорекція; кризова інтервенція; майбутні психологи ДСНС; групова психокорекція; активне соціально-психологічне пізнання (АСПП); професійна готовність; психологічна стійкість.uk_UA
dc.titleПсихокорекційні засоби формування готовності майбутніх психологів ДСНС до кризової інтервенції.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вип.2.12.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.