Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3136
Назва: ВИКОРИСТАННЯ СТАТИСТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОЇ КІЛЬКОСТІ НЕДОТРИМАНЬ РЕКЛАМНОГО ЗАКОНОДАВСТВА
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті побудовано прогноз перспективних тенденцій зміни кількості недотримань рекламного законодавства, а також визначено ступінь значимості та достовірності отриманої прогнозної моделі на основі методів статистичного моделювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3136
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf190,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.