Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШведун, Вікторія Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-06-23T07:46:22Z-
dc.date.available2017-06-23T07:46:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161-
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз сучасного стану й тенденцій розвитку державного регулювання інноваційної реклами в Україні. Зокрема, проведено оцінку поточного стану організаційно-правового забезпечення державного регулювання в Україні. Виявлено існуючі проблеми державного регулювання інноваційної реклами в Україні.ru_RU
dc.titleРозвиток державного регулювання інноваційної реклами в Україніru_RU
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 (1).pdf119,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.