Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161
Назва: Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в Україні
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті здійснено аналіз сучасного стану й тенденцій розвитку державного регулювання інноваційної реклами в Україні. Зокрема, проведено оцінку поточного стану організаційно-правового забезпечення державного регулювання в Україні. Виявлено існуючі проблеми державного регулювання інноваційної реклами в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 (1).pdf119,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.