Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161
Title: Розвиток державного регулювання інноваційної реклами в Україні
Authors: Шведун, Вікторія Олександрівна
Issue Date: 2016
Abstract: В статті здійснено аналіз сучасного стану й тенденцій розвитку державного регулювання інноваційної реклами в Україні. Зокрема, проведено оцінку поточного стану організаційно-правового забезпечення державного регулювання в Україні. Виявлено існуючі проблеми державного регулювання інноваційної реклами в Україні.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3161
Appears in Collections:Навчально-науково-виробничий центр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13 (1).pdf119,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.