Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3165
Назва: Методичне забезпечення державного контролю рекламної діяльності
Автори: Шведун, Вікторія Олександрівна
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті в межах розробки методичного забезпечення державного контролю рекламної діяльності на основі узагальнення наукових думок та вітчизняної нормативно-правової бази досліджено форми і методи його здійснення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/3165
Розташовується у зібраннях:Навчально-науково-виробничий центр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6 (1).pdf136,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.