Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/383
Назва: ОБЗОР МЕТОДОВ МОДЕЛИРОВАНИЯ СГЛАЖИВАЮЩЕЙ СПОСОБНОСТИ ШИН
Автори: Коханенко, Володимир Богданович
Соколовський, Сергій Анатолійович
Яковлєв, Олександр Михайлович
Ключові слова: пневматическая шина
деформация
сглаживающая способность
демпфирующие элементы
режимы нагружения колеса
колебательная система
микропрофиль дороги
Дата публікації: 2013
Видавництво: Академія внутрішніх військ МВС України
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць Академії внутрішніх військ МВС України. - 2013. Вип. 1 (21). - С. 9-15
Короткий огляд (реферат): Обобщены результаты анализа публикаций теоретических и экспериментальных исследований сглаживающей способности пневматических шин. Определено, что в оценивании сглаживающей способности шины исследователи больше всего используют модель постоянного сглаживания, которая строится на процедуре осреднения удельных упругодемпфирующих характеристик шины либо исходного микропрофиля дороги на постоянном интервале.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nangu.edu.ua/wp-content/uploads/2013/07/znp_2013_12.pdf#page=9
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/383
Розташовується у зібраннях:Кафедра організації та технічного забезпечення аварійно-рятувальних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znp_2013_12.pdf5,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.