Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5743
Назва: Особливості дистантного консультування представників постраждалих спільнот
Автори: Афанасьєва, Наталя Євгенівна
Ключові слова: дистантне консультування
постраждалі спільноти
клієнт, консультант
інтернет-консультування
Дата публікації: 2017
Видавництво: Актуальні дослідження в сучасній вітчизняній екстремальній та кризовій психології: монографія / за заг. ред. В.П. Садкового, О.В. Тімченка. – Харків: ФОП Мезіна В.В., 2017. – 512 с. – С. 430-445.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано можливості та ефективність використання дистантних форм психологічного консультування представників постраждалих спільнот України. Загалом, дистантні форми надання психологічної допомоги набуваються все більшої популярності у всьому світі за рахунок певних переваг для клієнта: анонімності, просторової зручності, необмеженості в часі, широкого вибору психологів-консультантів тощо. При цьому існують деякі суттєві недоліки дистантного консультування: вірогідність потрапити на дилетанта, неможливість або обмеженість візуального контакту, залежність від технічних засобів, неможливість використання деяких психотехнологій консультування тощо. У статті розглянуті форми, методи, засоби проведення та аналіз консультативного процесу, який опосередкований технічними засобами. Доведено, що в цілому дистантне консультування може ефективно використовуватися в тих випадках, коли для цього є об’єктивні та суб’єктивні передумови. Ключові слова: дистантне консультування, постраждалі спільноти, клієнт, консультант, наратив, контент-аналіз, інтернет-консультування, телефонне консультування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5743
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьева кол-ная моногр.pdfАфанасьєва Н.Є. Особливості дистантного консультування представників постраждалих спільнот. У статті проаналізовано можливості та ефективність використання дистантних форм психологічного консультування представників постраждалих спільнот України. Загалом, дистантні форми надання психологічної допомоги набуваються все більшої популярності у всьому світі за рахунок певних переваг для клієнта: анонімності, просторової зручності, необмеженості в часі, широкого вибору психологів-консультантів тощо. При цьому існують деякі суттєві недоліки дистантного консультування: вірогідність потрапити на дилетанта, неможливість або обмеженість візуального контакту, залежність від технічних засобів, неможливість використання деяких психотехнологій консультування тощо. У статті розглянуті форми, методи, засоби проведення та аналіз консультативного процесу, який опосередкований технічними засобами. Доведено, що в цілому дистантне консультування може ефективно використовуватися в тих випадках, коли для цього є об’єктивні та суб’єктивні передумови. Ключові слова: дистантне консультування, постраждалі спільноти, клієнт, консультант, наратив, контент-аналіз, інтернет-консультування, телефонне консультування.409,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.