Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5743
Title: Особливості дистантного консультування представників постраждалих спільнот
Authors: Афанасьєва, Наталя Євгенівна
Keywords: дистантне консультування
постраждалі спільноти
клієнт, консультант
інтернет-консультування
Issue Date: 2017
Publisher: Актуальні дослідження в сучасній вітчизняній екстремальній та кризовій психології: монографія / за заг. ред. В.П. Садкового, О.В. Тімченка. – Харків: ФОП Мезіна В.В., 2017. – 512 с. – С. 430-445.
Abstract: У статті проаналізовано можливості та ефективність використання дистантних форм психологічного консультування представників постраждалих спільнот України. Загалом, дистантні форми надання психологічної допомоги набуваються все більшої популярності у всьому світі за рахунок певних переваг для клієнта: анонімності, просторової зручності, необмеженості в часі, широкого вибору психологів-консультантів тощо. При цьому існують деякі суттєві недоліки дистантного консультування: вірогідність потрапити на дилетанта, неможливість або обмеженість візуального контакту, залежність від технічних засобів, неможливість використання деяких психотехнологій консультування тощо. У статті розглянуті форми, методи, засоби проведення та аналіз консультативного процесу, який опосередкований технічними засобами. Доведено, що в цілому дистантне консультування може ефективно використовуватися в тих випадках, коли для цього є об’єктивні та суб’єктивні передумови. Ключові слова: дистантне консультування, постраждалі спільноти, клієнт, консультант, наратив, контент-аналіз, інтернет-консультування, телефонне консультування.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5743
Appears in Collections:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Афанасьева кол-ная моногр.pdfАфанасьєва Н.Є. Особливості дистантного консультування представників постраждалих спільнот. У статті проаналізовано можливості та ефективність використання дистантних форм психологічного консультування представників постраждалих спільнот України. Загалом, дистантні форми надання психологічної допомоги набуваються все більшої популярності у всьому світі за рахунок певних переваг для клієнта: анонімності, просторової зручності, необмеженості в часі, широкого вибору психологів-консультантів тощо. При цьому існують деякі суттєві недоліки дистантного консультування: вірогідність потрапити на дилетанта, неможливість або обмеженість візуального контакту, залежність від технічних засобів, неможливість використання деяких психотехнологій консультування тощо. У статті розглянуті форми, методи, засоби проведення та аналіз консультативного процесу, який опосередкований технічними засобами. Доведено, що в цілому дистантне консультування може ефективно використовуватися в тих випадках, коли для цього є об’єктивні та суб’єктивні передумови. Ключові слова: дистантне консультування, постраждалі спільноти, клієнт, консультант, наратив, контент-аналіз, інтернет-консультування, телефонне консультування.409,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.