Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаров, Олексій Олександрович-
dc.contributor.authorСтарова, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2017-12-26T14:52:12Z-
dc.date.available2017-12-26T14:52:12Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationМова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Харків, 19 жовтня 2017 р.). - Х.: НУЦЗУ, 2017. - 238 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857-
dc.description.abstractУ поданій студії на матеріалі текстів сучасних англомовних комерційних рекламних повідомлень продемонстровано негативний вплив, який реклама чинить на ціннісну сферу особистості.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНУЦЗУru_RU
dc.subjectАксіологія, профанація, редукція, реклама, споживацтво, цінності.ru_RU
dc.titleМаніпулювання ціннісними орієнтирами в сучасній англомовній комерційній рекламіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starov O._Starova O._Manipulation of Values.pdf350,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.