Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857
Title: Маніпулювання ціннісними орієнтирами в сучасній англомовній комерційній рекламі
Authors: Старов, Олексій Олександрович
Старова, Олена Олександрівна
Keywords: Аксіологія, профанація, редукція, реклама, споживацтво, цінності.
Issue Date: Oct-2017
Publisher: НУЦЗУ
Citation: Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Харків, 19 жовтня 2017 р.). - Х.: НУЦЗУ, 2017. - 238 с.
Abstract: У поданій студії на матеріалі текстів сучасних англомовних комерційних рекламних повідомлень продемонстровано негативний вплив, який реклама чинить на ціннісну сферу особистості.
URI: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857
Appears in Collections:Кафедра мовної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Starov O._Starova O._Manipulation of Values.pdf350,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.