Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857
Назва: Маніпулювання ціннісними орієнтирами в сучасній англомовній комерційній рекламі
Автори: Старов, Олексій Олександрович
Старова, Олена Олександрівна
Ключові слова: Аксіологія, профанація, редукція, реклама, споживацтво, цінності.
Дата публікації: жов-2017
Видавництво: НУЦЗУ
Бібліографічний опис: Мова в професійному вимірі: комунікативно-культурний аспект: Матеріали Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Харків, 19 жовтня 2017 р.). - Х.: НУЦЗУ, 2017. - 238 с.
Короткий огляд (реферат): У поданій студії на матеріалі текстів сучасних англомовних комерційних рекламних повідомлень продемонстровано негативний вплив, який реклама чинить на ціннісну сферу особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/5857
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Starov O._Starova O._Manipulation of Values.pdf350,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.