Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234
Назва: Комунікаційний простір навчального закладу в парадигмі особистісно орієнтованої освіти
Автори: Язиков, Олексій Іванович
Ключові слова: комунікаційний простір навчального закладу, особистісно орієнтоване педагогічне спілкування, педагогічні комунікації, стиль педагогічного спілкування, комунікативні функції освітньої системи
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: Молодий вчений. – 2017. – № 11.
Бібліографічний опис: Молодий вчений. – 2017. – № 11. – С. 483– 487.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблему створення єдиного комунікаційного простору освітнього закладу, утвердження творчо збагаченого навчально-виховного середовища на основі реалізації комплексу особистісно орієнтованих педагогічних комунікацій. Визначено поняття комунікаційного простору навчального закладу. Зроблено теоретичне обґрунтування особистісно орієнтованої стратегії педагогічного спілкування. Розглянуті основні комунікативні функції освітньої системи, проведено їх аналіз. Надані пропозиції щодо підвищення результативності та ефективності комунікаційного простору навчального закладу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/6234
Розташовується у зібраннях:Кафедра фізико-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paradigma_Kommunikaciya_Yazykov_2017.pdf221,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.