Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002| Назва: | Підходи та інноваційні технології в освітньому просторі |
| Автори: | Вавренюк, Сергій Анатолійович |
| Ключові слова: | освітній простір інноваційні технології |
| Дата публікації: | 4-чер-2018 |
| Видавництво: | Варна, Болгарія |
| Бібліографічний опис: | Збірник матеріалів XIV Міжнародної конференції «Стратегія якості у промисловості і освіті» (4‐7 червня 2018 р., Варна, Болгарія) виданий у двох томах. |
| Серія/номер: | 1; |
| Короткий огляд (реферат): | Однією із основних задач, які стоять перед сучасним освітнім закладом є пошук, створення, введення освітніх інновацій, які будуть направлені на задоволення суспільно-державного замовлення та потреб учасників освітнього процесу. Дані освітні заклади є центром формування інноваційної поведінки суб’єктів освітнього процесу, саме тому вони повинні бути інноваційними. Виходячи з цього, потрібно сформувати «портрет інноваційного освітнього закладу». |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7002 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Файл1212056703.pdf | 26,48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


