Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7904
Title: | Психологічні особливості курсантів з різним рівнем психологічного здоров’я |
Authors: | Маргарита Свічкар, Ігор Хмиров |
Keywords: | Психологічне здоров'я, відмінності особистісних якостей курсантів з різним рівнем психологічного здоров’я. |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Національний університет цивільного захисту України |
Series/Report no.: | Contemporary Problems of Improve Living Standards in a Globalized World;сторінка...93 |
Abstract: | Розглянувши теоретичні проблеми вивчення психологічного здоров’я, та особистісних якостей особистості, можна зробити такі висновки що психологічне здоров’я – це комплекс специфічних освітніх, наукових і професійних основ психології як наукової дисципліни, яка спрямована на збереження і підтримку здоров’я, попередження та лікування хвороб, ідентифікацію етіологічних і діагностичних корелятів здоров’я, хвороби та пов’язаних із нею дисфункцій, а також аналіз і покращення системи охорони здоров’я та формування стратегії здоров’я [2; 4]. Сьогодні психологія здоров’я – одна із найдинамічніших у своєму розвитку галузей психології. |
Description: | Нами була проведена методика на визначення психологічного здоров’я, яка дозволила нам визначити рівень психологічного здоров’я курсантів, та методика на визначення особистісних якостей, яка дозволила нам визначити особистісні якості на основі факторного аналізу п'яти незалежних змінних. Для визначення психологічного здоров’я у курсантів ми провели методику «Тест психологічного здоров’я». Для визначення особистісних якостей курсантів ми провели методику п'ятифакторного особистісного опитувальника МакКрае – Коста, більш відомий як «Велика п'ятірка». |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7904 |
Appears in Collections: | Кафедра наглядово-профілактичної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Volume of Scientific Papers_Opole 2018 (стр. 93).pdf | 8,69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.