Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kasimov, A. | - |
dc.contributor.author | Korytchenko, K. | - |
dc.contributor.author | Dubinin, D. | - |
dc.contributor.author | Lisnyak, A. | - |
dc.contributor.author | Слепужніков Є.Д. | - |
dc.contributor.author | Khmyrov, I. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-26T10:40:55Z | - |
dc.date.available | 2018-12-26T10:40:55Z | - |
dc.date.issued | 2018-12 | - |
dc.identifier.citation | Східно-Європейський журнал передових технологій | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998 | - |
dc.description.abstract | Дослiджувалася проблема пiдвищення енергоефективностi систем полегшення пуску дизельних двигунiв за рахунок пiдiгрiвання повiтряного заряду. В основу пiдвищення енергоефективностi закладено пiдiгрiвання лише частини заряду. У результатi в цилiндрi двигуна утворюється повiтряний заряд, що складається з двох шарiв повiтря з рiзною температурою. Для обґрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолiтрового дизельного двигуна проведено чисельне дослiдження стиснення рiзнотемпературного повiтряного заряду в двигунi. Чисельно дослiджувалася змiна температурного поля заряду пiд час стиснення з урахуванням вихрових потокiв, що виникають при формуваннi заряду в цилiндрi двигуна на прикладi двигуна типу 6ТД. З аналiзу температур-ного поля заряду виявлено наявнiсть умов для надiйного cамозаймання палива у зарядi пiд час його стис-нення. Для формування двох шарiв повiтря, що мають рiзну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнiтання холодного повiтря в цилiндр двигуна при температурi 253 K. Далi здiйснювалось нагнi-тання пiдiгрiтого повiтря при температурi 773 K. Об'ємна доля пiдiгрiтого повiтря в зарядi склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що при стисненнi зберiгається наявнiсть шарiв заряду з рiзними температурами. Пiдтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо пiдiгрiтому ша-рi повiтря при температурi впускного повiтря – 20 °С. Отриманi результати можуть бути використанi для обґрунтування вимог до енергоефективних систем по-легшення холодного пуску дизельних двигунiв. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | НПП ЧП «Технологический Центр» | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | 6/5(95); | - |
dc.subject | холодний пуск, дизельний двигун, чисельне дослiдження, процес стиснення, полегшення пуску | ru_RU |
dc.title | NUMERICAL STUDY OF THE PROCESS OF COMPRESSING A TURBULIZED TWOTEMPERATURE AIR CHARGE IN THE DIESEL ENGINE | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья в ВЕжурналПТ Том 6 №5(95).pdf | 543,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.