Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKasimov, A.-
dc.contributor.authorKorytchenko, K.-
dc.contributor.authorDubinin, D.-
dc.contributor.authorLisnyak, A.-
dc.contributor.authorСлепужніков Є.Д.-
dc.contributor.authorKhmyrov, I.-
dc.date.accessioned2018-12-26T10:40:55Z-
dc.date.available2018-12-26T10:40:55Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationСхідно-Європейський журнал передових технологійru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998-
dc.description.abstractДослiджувалася проблема пiдвищення енергоефективностi систем полегшення пуску дизельних двигунiв за рахунок пiдiгрiвання повiтряного заряду. В основу пiдвищення енергоефективностi закладено пiдiгрiвання лише частини заряду. У результатi в цилiндрi двигуна утворюється повiтряний заряд, що складається з двох шарiв повiтря з рiзною температурою. Для обґрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолiтрового дизельного двигуна проведено чисельне дослiдження стиснення рiзнотемпературного повiтряного заряду в двигунi. Чисельно дослiджувалася змiна температурного поля заряду пiд час стиснення з урахуванням вихрових потокiв, що виникають при формуваннi заряду в цилiндрi двигуна на прикладi двигуна типу 6ТД. З аналiзу температур-ного поля заряду виявлено наявнiсть умов для надiйного cамозаймання палива у зарядi пiд час його стис-нення. Для формування двох шарiв повiтря, що мають рiзну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнiтання холодного повiтря в цилiндр двигуна при температурi 253 K. Далi здiйснювалось нагнi-тання пiдiгрiтого повiтря при температурi 773 K. Об'ємна доля пiдiгрiтого повiтря в зарядi склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що при стисненнi зберiгається наявнiсть шарiв заряду з рiзними температурами. Пiдтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо пiдiгрiтому ша-рi повiтря при температурi впускного повiтря – 20 °С. Отриманi результати можуть бути використанi для обґрунтування вимог до енергоефективних систем по-легшення холодного пуску дизельних двигунiв.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherНПП ЧП «Технологический Центр»ru_RU
dc.relation.ispartofseries6/5(95);-
dc.subjectхолодний пуск, дизельний двигун, чисельне дослiдження, процес стиснення, полегшення пускуru_RU
dc.titleNUMERICAL STUDY OF THE PROCESS OF COMPRESSING A TURBULIZED TWOTEMPERATURE AIR CHARGE IN THE DIESEL ENGINEru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья в ВЕжурналПТ Том 6 №5(95).pdf543,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.