Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998
Назва: | NUMERICAL STUDY OF THE PROCESS OF COMPRESSING A TURBULIZED TWOTEMPERATURE AIR CHARGE IN THE DIESEL ENGINE |
Автори: | Kasimov, A. Korytchenko, K. Dubinin, D. Lisnyak, A. Слепужніков Є.Д. Khmyrov, I. |
Ключові слова: | холодний пуск, дизельний двигун, чисельне дослiдження, процес стиснення, полегшення пуску |
Дата публікації: | гру-2018 |
Видавництво: | НПП ЧП «Технологический Центр» |
Бібліографічний опис: | Східно-Європейський журнал передових технологій |
Серія/номер: | 6/5(95); |
Короткий огляд (реферат): | Дослiджувалася проблема пiдвищення енергоефективностi систем полегшення пуску дизельних двигунiв за рахунок пiдiгрiвання повiтряного заряду. В основу пiдвищення енергоефективностi закладено пiдiгрiвання лише частини заряду. У результатi в цилiндрi двигуна утворюється повiтряний заряд, що складається з двох шарiв повiтря з рiзною температурою. Для обґрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолiтрового дизельного двигуна проведено чисельне дослiдження стиснення рiзнотемпературного повiтряного заряду в двигунi. Чисельно дослiджувалася змiна температурного поля заряду пiд час стиснення з урахуванням вихрових потокiв, що виникають при формуваннi заряду в цилiндрi двигуна на прикладi двигуна типу 6ТД. З аналiзу температур-ного поля заряду виявлено наявнiсть умов для надiйного cамозаймання палива у зарядi пiд час його стис-нення. Для формування двох шарiв повiтря, що мають рiзну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнiтання холодного повiтря в цилiндр двигуна при температурi 253 K. Далi здiйснювалось нагнi-тання пiдiгрiтого повiтря при температурi 773 K. Об'ємна доля пiдiгрiтого повiтря в зарядi склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що при стисненнi зберiгається наявнiсть шарiв заряду з рiзними температурами. Пiдтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо пiдiгрiтому ша-рi повiтря при температурi впускного повiтря – 20 °С. Отриманi результати можуть бути використанi для обґрунтування вимог до енергоефективних систем по-легшення холодного пуску дизельних двигунiв. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья в ВЕжурналПТ Том 6 №5(95).pdf | 543,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.