Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998
Title: | NUMERICAL STUDY OF THE PROCESS OF COMPRESSING A TURBULIZED TWOTEMPERATURE AIR CHARGE IN THE DIESEL ENGINE |
Authors: | Kasimov, A. Korytchenko, K. Dubinin, D. Lisnyak, A. Слепужніков Є.Д. Khmyrov, I. |
Keywords: | холодний пуск, дизельний двигун, чисельне дослiдження, процес стиснення, полегшення пуску |
Issue Date: | Dec-2018 |
Publisher: | НПП ЧП «Технологический Центр» |
Citation: | Східно-Європейський журнал передових технологій |
Series/Report no.: | 6/5(95); |
Abstract: | Дослiджувалася проблема пiдвищення енергоефективностi систем полегшення пуску дизельних двигунiв за рахунок пiдiгрiвання повiтряного заряду. В основу пiдвищення енергоефективностi закладено пiдiгрiвання лише частини заряду. У результатi в цилiндрi двигуна утворюється повiтряний заряд, що складається з двох шарiв повiтря з рiзною температурою. Для обґрунтування нового методу полегшення холодного пуску багатолiтрового дизельного двигуна проведено чисельне дослiдження стиснення рiзнотемпературного повiтряного заряду в двигунi. Чисельно дослiджувалася змiна температурного поля заряду пiд час стиснення з урахуванням вихрових потокiв, що виникають при формуваннi заряду в цилiндрi двигуна на прикладi двигуна типу 6ТД. З аналiзу температур-ного поля заряду виявлено наявнiсть умов для надiйного cамозаймання палива у зарядi пiд час його стис-нення. Для формування двох шарiв повiтря, що мають рiзну температуру, за умов моделювання задавалося спочатку нагнiтання холодного повiтря в цилiндр двигуна при температурi 253 K. Далi здiйснювалось нагнi-тання пiдiгрiтого повiтря при температурi 773 K. Об'ємна доля пiдiгрiтого повiтря в зарядi склала 10 %. За результатами моделювання виявлено, що при стисненнi зберiгається наявнiсть шарiв заряду з рiзними температурами. Пiдтверджено досягнення температури самозаймання палива в попередньо пiдiгрiтому ша-рi повiтря при температурi впускного повiтря – 20 °С. Отриманi результати можуть бути використанi для обґрунтування вимог до енергоефективних систем по-легшення холодного пуску дизельних двигунiв. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/7998 |
Appears in Collections: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Статья в ВЕжурналПТ Том 6 №5(95).pdf | 543,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.