Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавренюк, Сергій Анатолійович-
dc.date.accessioned2018-12-28T13:37:52Z-
dc.date.available2018-12-28T13:37:52Z-
dc.date.issued2018-11-
dc.identifier.citationII міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід: матеріали»: Матеріалиru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/8104-
dc.description.abstractЯкщо розглядати такі поняття, як «якість вищої освіти» та «моніторинг якості освіти», слід зазначити, що вони не знайшли свого кінцевого визначення у педагогічній теорії та практиці. Про це свідчать результати теоретичного аналізу науково-педагогічних, методичних, публіцистичних та інформаційних джерел інформації, де серед практиків та теоретиків не спостерігається однієї єдиної думки відносно тлумачення «моніторинг якості освіти». Щоб розкрити сутність визначення «моніторинг якості освіти», на наш погляд, потрібно визначити поняття «якість освіти» в контексті вищої освіти. Даний момент дозволить встановити взаємозв’язок вищезгаданих понять, а також розробити раціональну та всебічну систему показників та критеріїв, для того, щоб можна було визначати якість вищої освіти, як об’єкт оцінки, оскільки вона буде відображати всі її аспекти та складові.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherДніпро-Гельсінкі, 2018. – 484 с.ru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectякість вищої освітиru_RU
dc.subjectсистема якостіru_RU
dc.subjectоцінка якості освітиru_RU
dc.titleСУЧАСНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЯКОСТІ СИСТЕМИ ОСВІТИ УКРАЇНИru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вавренюк-Хельсинки-2018.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.