Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9038
Назва: Компетентнісний підхід оцінювання сучасного викладача закладу вищої освіти як один із способів покращення якості вищої освіти
Автори: Вавренюк, Сергій Анатолійович
Ключові слова: компетентнісний підхід
викладач вищої школи
вища освіта
особливості підготовки фахівців
Дата публікації: 23-тра-2019
Видавництво: Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Бібліографічний опис: II Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція: «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти», 23 травня 2019 р. – https://sites.google.com/view/professional-education-kaf
Короткий огляд (реферат): В роботі аналізуються ключові вимоги до сучасного викладача вищої школи з позиції компетентнісного підходу. Визначаються переваги такого підходу для оцінки та розвитку викладачів. Розглядаються критерії та напрями реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9038
Розташовується у зібраннях:Кафедра пожежної і техногенної безпеки об'єктів та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stattia-vavrenyuk.pdf259,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.