Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9457
Title: | Збереження мовних культур як маркер розвинутого полікультурного суспільства |
Authors: | Трегубов, Д.Г. Трегубова, И.М. |
Keywords: | педагогічні методики культура мова самоідентифікація |
Issue Date: | Jun-2019 |
Publisher: | Друкарня Мадрид |
Citation: | Трегубов Д.Г., Трегубова І.М. Збереження мовних культур як маркер розвинутого полікультурного суспільства / Традиційна культура в умовах глобалізації: синергія традиції та інновації. Матеріали науково-практичної конференції (21-22 червня 2019 року). – Харків : Друкарня Мадрид, 2019. – с.328-334. |
Abstract: | У межах дослідження усе спілкування протягом навчального року з боку керівника гуртка, в тому числі під час перерви, здійснювалося українською мовою з залученням необхідного тлумачення деяких термінів мовою, добре зрозумілою дітям. Наприкінці навчального року не відмічено проблем у засвоєнні дітьми логічних, етичних, екологічних, творчих та інших понять. Діти з цікавістю приймали участь у вирішенні завдань створеного освітнього простору. Тому проблема виховання національних меншин, в першу чергу, полягає не у здібностях дитини та її здатності опанувати навчальним матеріалом українською мовою, а у бажанні батьків отримувати освіту саме рідною мовою. Тобто «м’який» варіант «україномовної» школи для дітей національних меншин, коли було б пом’якшене ставлення до помилок українською мовою та русизмів при вивченні не мовних предметів, є компромісним варіантом розширення україномовного простору та ідентичності. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9457 |
Appears in Collections: | Кафедра спеціальної хімії та хімічної технології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗБІРКА_2019_ТРАДИЦІЙНА_КУЛЬТУРА.pdf | Мовна культура | 829,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.