Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоснюк, Валерій Федорович-
dc.date.accessioned2019-11-22T12:40:53Z-
dc.date.available2019-11-22T12:40:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationУкраїнський психологічний журнал: збірник наукових праць / головн. ред. І.В. Данилюк: КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2019. – № 1 (11). – С. 50-59.ru_RU
dc.identifier.issn520-6265 (print); ISSN 2520-6273 (online)-
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9548-
dc.description.abstractУ статті діяльність курсантів розглядається в двох аспектах з позиції системногенетичного підходу. З одного боку, це навчання в період вузівської професіоналізації, а з іншого – одночасне проходження служби в цей самий період. За допомогою методу експертної оцінки визначено важливі для навчання якості курсантів, які були об’єднані в чотири групи: вольові якості, мотивація, пізнавальні та комунікативні здібності. Встановлено, що статистично достовірно під час навчання у курсантів змінюються особистісні якості: відповідальність, працьовитість, активність, цілеспрямованість та комунікативні здібності. Здійснений аналіз динаміки середніх значень якостей важливих для навчання курсантів показує, що вольові психологічні якості стабільно зростають з першого до третього курсу. На четвертому курсі навчання показники вольових якостей в цілому знижуються або залишаються на однаковому рівні в порівнянні з третім курсом. Мотивація курсантів поступово знижується в процесі навчальної діяльності. Доказано, що показники вираження комунікативних та організаційних здібностей під час навчання у ВЗО залишаються на стабільно високому рівні, а інтелектуальні здібності виражені на рівні вище середнього. Показано, що від курсу до курсу збільшується кількість психологічних якостей, які безпосередньо впливають на успішність навчання курсантів. Значення вольового компонента зростає на старших курсах навчання, а комунікативних здібностей зменшується. Із всіх вивчених якостей, важливих для навчання, тільки інтелектуальні здібності статистично значуще взаємопов’язані з навчальною успішністю на всіх курсах.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherУкраїнський психологічний журналru_RU
dc.relation.ispartofseries№ 1 (11);-
dc.subjectважливі для навчання якостіru_RU
dc.subjectнавчальна діяльністьru_RU
dc.subjectнавчальна успішністьru_RU
dc.subjectпрофесіоналізаціяru_RU
dc.subjectкурсантиru_RU
dc.titleДинаміка якостей, важливих для навчання, в професійному становленні курсантівru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ukpsj_2019_1_6.pdfБоснюк В.Ф. Динаміка якостей, важливих для навчання, в професійному становленні курсантів // Український психологічний журнал: збірник наукових праць / головн. ред. І.В. Данилюк: КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2019. – № 1 (11). – С. 50-59.232,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.