Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.date.accessioned2019-12-20T13:45:53Z-
dc.date.available2019-12-20T13:45:53Z-
dc.date.issued2019-12-06-
dc.identifier.citationМІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У СФЕРІ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ»ru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917-
dc.description.abstractПереживання ідентичності актуалізується в професійній сфері людського життя. Професійна ідентичність за Е. Еріксоном визначається, як внутрішня безперервність і тотожність особистості, як найважливіша характеристика її цілісності та зрілості, як інтеграція переживань людиною свого нерозривного зв'язку, ототожнення себе з певними соціальними групамиru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИru_RU
dc.subjectпрофесійна ідентичність, студенти психологиru_RU
dc.titleПСИХОЛОГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко НП. Крицька М.В._ Тези.docx22,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.