Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917
Назва: | ПСИХОЛОГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ |
Автори: | Сергієнко, Надія Павлівна |
Ключові слова: | професійна ідентичність, студенти психологи |
Дата публікації: | 6-гру-2019 |
Видавництво: | ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ |
Бібліографічний опис: | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У СФЕРІ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ» |
Короткий огляд (реферат): | Переживання ідентичності актуалізується в професійній сфері людського життя. Професійна ідентичність за Е. Еріксоном визначається, як внутрішня безперервність і тотожність особистості, як найважливіша характеристика її цілісності та зрілості, як інтеграція переживань людиною свого нерозривного зв'язку, ототожнення себе з певними соціальними групами |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сергієнко НП. Крицька М.В._ Тези.docx | 22,92 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.