Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917
Назва: ПСИХОЛОГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ
Автори: Сергієнко, Надія Павлівна
Ключові слова: професійна ідентичність, студенти психологи
Дата публікації: 6-гру-2019
Видавництво: ТАВРІЙСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. І. ВЕРНАДСЬКОГО НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ
Бібліографічний опис: МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ТРАДИЦІЇ ТА НОВАЦІЇ У СФЕРІ ПЕДАГОГІКИ ТА ПСИХОЛОГІЇ»
Короткий огляд (реферат): Переживання ідентичності актуалізується в професійній сфері людського життя. Професійна ідентичність за Е. Еріксоном визначається, як внутрішня безперервність і тотожність особистості, як найважливіша характеристика її цілісності та зрілості, як інтеграція переживань людиною свого нерозривного зв'язку, ототожнення себе з певними соціальними групами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/9917
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко НП. Крицька М.В._ Тези.docx22,92 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.