Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10192
Title: | Психологічні методи подолання посттравматичних розладів у дітей переселенців |
Authors: | Скориніна-Погребна, Ольга Володимирівна |
Keywords: | Військова психологія подолання посттравматичних розладів |
Issue Date: | Mar-2018 |
Publisher: | Міжнародна науково-практична конференція «Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи» |
Citation: | Міжнародна науково-практична конференція «Військова психологія у вимірах війни і миру: проблеми, досвід, перспективи» |
Abstract: | Сучасна соціально-політична ситуація в Україні сформувала тенденції порушень в розвитку дитини. Найбільш складними є такі, які пов’язані з незадоволеною потребою в безпеці, що стрімко розвиває симптоматику тривожних порушень. Основними факторами, які це провокують є спостереження серйозної агресії, погрози життя близькій людині, погроза власному життю. Зміни в психіці дитини є стійкими та ведуть до розвитку симптоматичної тріади: повторення нав’язливих спогадів та думок щодо травмуючи подій, нейровегетативної гіперактивності та уникання особистісних контактів. |
Description: | Сучасна соціально-політична ситуація в Україні сформувала тенденції порушень в розвитку дитини. Найбільш складними є такі, які пов’язані з незадоволеною потребою в безпеці, що стрімко розвиває симптоматику тривожних порушень. Основними факторами, які це провокують є спостереження серйозної агресії, погрози життя близькій людині, погроза власному життю. Зміни в психіці дитини є стійкими та ведуть до розвитку симптоматичної тріади: повторення нав’язливих спогадів та думок щодо травмуючи подій, нейровегетативної гіперактивності та уникання особистісних контактів. |
URI: | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10192 |
Appears in Collections: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skorynina-Pogrebna.pdf | 208,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.