Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440| Назва: | ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ |
| Автори: | Сергієнко, Надія Павлівна Тищенко, Анастасія Павлівна |
| Ключові слова: | міжособистісті відносини, процес навчання, студенти, етапи навчання |
| Дата публікації: | 25-лис-2019 |
| Видавництво: | Львівська педагогічна спільнота |
| Бібліографічний опис: | Міжнародна науково-практична конференції «Особистість, сім'я і суспільство: питання педагогіки та психології», 22-23 листопада 2019 р., м. Львів, Львівська педагогічна спільнота |
| Короткий огляд (реферат): | Міжособистісні відносини – це система установок очікувань і орієнтацій членів певної групи відносно один одного, обумовлених організацією спільної діяльності та базуються на загальних уявленнях про цінності і громадських нормах. Основа міжособистісних відносин – це зусилля партнерів, які спрямовані на те, щоб зробити свою поведінку і свої почуття найбільш зрозумілими і прийнятними для один одного. Саме дії і почуття створюють матрицю відносин, завдяки якій відбувається безпосереднє спілкування. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології діяльності в особливих умовах |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Сергієнко Н.П._тези.docx | 30,43 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.


