Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Надія Павлівна-
dc.contributor.authorТищенко, Анастасія Павлівна-
dc.date.accessioned2020-01-15T07:57:56Z-
dc.date.available2020-01-15T07:57:56Z-
dc.date.issued2019-11-25-
dc.identifier.citationМіжнародна науково-практична конференції «Особистість, сім'я і суспільство: питання педагогіки та психології», 22-23 листопада 2019 р., м. Львів, Львівська педагогічна спільнотаru_RU
dc.identifier.urihttp://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440-
dc.description.abstractМіжособистісні відносини – це система установок очікувань і орієнтацій членів певної групи відносно один одного, обумовлених організацією спільної діяльності та базуються на загальних уявленнях про цінності і громадських нормах. Основа міжособистісних відносин – це зусилля партнерів, які спрямовані на те, щоб зробити свою поведінку і свої почуття найбільш зрозумілими і прийнятними для один одного. Саме дії і почуття створюють матрицю відносин, завдяки якій відбувається безпосереднє спілкування.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЛьвівська педагогічна спільнотаru_RU
dc.subjectміжособистісті відносини, процес навчання, студенти, етапи навчанняru_RU
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко Н.П._тези.docx30,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.