Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440
Назва: ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ
Автори: Сергієнко, Надія Павлівна
Тищенко, Анастасія Павлівна
Ключові слова: міжособистісті відносини, процес навчання, студенти, етапи навчання
Дата публікації: 25-лис-2019
Видавництво: Львівська педагогічна спільнота
Бібліографічний опис: Міжнародна науково-практична конференції «Особистість, сім'я і суспільство: питання педагогіки та психології», 22-23 листопада 2019 р., м. Львів, Львівська педагогічна спільнота
Короткий огляд (реферат): Міжособистісні відносини – це система установок очікувань і орієнтацій членів певної групи відносно один одного, обумовлених організацією спільної діяльності та базуються на загальних уявленнях про цінності і громадських нормах. Основа міжособистісних відносин – це зусилля партнерів, які спрямовані на те, щоб зробити свою поведінку і свої почуття найбільш зрозумілими і прийнятними для один одного. Саме дії і почуття створюють матрицю відносин, завдяки якій відбувається безпосереднє спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repositsc.nuczu.edu.ua/handle/123456789/10440
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології діяльності в особливих умовах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергієнко Н.П._тези.docx30,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.